
Digital markedsføring for personlige erfaringer
Dynamicweb kombinerer automatisert e-postmarkedsføring, tilpassing av innhold, lead-generering, presis brukersegmentering og A/B testing av innhold for å imponere kunder og vinne over nye.

Robuste markedsføringsegenskaper

Kundeopplevelse
• Tilpasning for å levere målrettet og relevant innhold
• Tilpass innhold for alle mobile enheter
• Konsistent innhold på tvers av alle digitale kanaler

Epost Markedsføring
• Personaliser e-post basert på tidligere atferd og segmentering
• Automatiserte kampanjer basert på kundedata
• Ulike split- test muligheter for å øke click-rates og ROI

Leadsgenerering
• Bygg landingssider med webskjemaer og call-to-actions
• Øk trafikken fra SEO med innebygd søkeordanalyseverktøy
• Forbedre kundedata gjennom CRM- integrasjon

Integrert epostmarkedsføring
Ikke bruk for mye ressurser på eksterne systemer. Med Dynamicweb har du enkelt tilgang til alt innhold, og kan se atferd- og transaksjonsdata fra både brukere og kunder. Forbedre epostmarkedsføringen din for å optimalisere ytelse gjennom personalisering, split-testing og automatisering.
Last ned whitepaper: “Drive more sales through integrated ecommerce email marketing”

Marketing Automation
Dynamicweb gjør det enkelt for deg å gjenbruke ditt innhold og maksimere salget. Bruk e-mail flows for reaktiveringskampanjer, forlatte handlekurver eller andre intektsaksellerende kampanjer. Segmenter publikum ved å bruke Smart Search og planlegg kampanjen din på forhånd.
Se denne 2-minutters videoen om Marketing Automation og e-mail-flow.

Intelligent målretting
Kombiner kunders atferd på nettstedet med ERP- transaksjonsdata for bedre målretting av kunder. Sett det opp og la Dynamicweb automatisk levere e-postkampanjer direkte mot dine potensielle kunder.



Personalisering av innhold
Lever personlige opplevelser basert på IP-lokalisering, refererende nettsteder og kunders atferd på nettstedet. Sett enkelt opp utløsere som avslører fokusert innhold for å holde kundene engasjert og forbedre konverteringer.
Se 2- minutters demo: Content Personalization in Dynamicweb.


B2B and B2C booking portal
Europcar lanserete ny B2B- og B2C-bookingportal som håndterer mer enn 7,000 personbiler, varebiler og lastebiler basert på solid ytelse og live oppdateringer på produkter og priser.


Etablere lojalitetsinsentiver
Forbedre kundenes oppbevaring og generere nye kryss- og mersalg gjennom kundeklubber og lojalitetspoeng. Tillat kundene dine å løse inn poeng på kvalifiserende produkter eller å oppnå nivåer for oppnåelser mot gratis frakt, rabatter og andre insentiver.
Se 2-minutters demo: Setup Promo Codes/ Discounts in Dynamicweb

Generer flere leads fra nettsiden din
Bygg landingssider med overbevisende webskjemaer og call-to-actions, og bruk Dynamicweb verktøyet «Lead Tool» for å snu anonyme besøkende til identifiserte besøkende. Ha full oversikt over all data i Dynamicweb – eller overfør alt til CRM- systemet. Ditt salgsteam vil så få detaljer om et prospekts siste besøk.
Last ned whitepaper: “Boost sales with B2B generation from your website”



Split-test og optimaliser
Glem magefølelsen eller personlige meninger – bruk det integrerte A/B Split – testing verktøyet for å teste forskjellige variasjoner av innholdet og for å forbedre konverteringsfrekvensen. Det er enkelt å sette opp og kjøre automatisk uten å gå på bekostning av dine daglige arbeidsoppgaver. Verktøyet vil velge det alternativet som gir best ytelse.
Last ned whitepaper: “5 ways to generate more leads from your digital activities”

Forbedre din markedsstrategi
Dynamicweb kombinerer et brukervennlig kampanjesystem som kombinerer vårt unike brukterstyrte verktøy som automatisk vokser når kunden er aktiv på siden. På denne måten sparer dere både tid og ressurser i starten av en kampanje.


Øk salget med E-handels E-postmarkedsføring
Lær hvordan du kan øke inntekten med mer enn 20% ved å bruke e-postmarkedsføring på netthandel– inkludert personalisering, kuponger, lojalitetspoeng, kundeklubber og forlatte handlekurvs kampanjer.
