
Digital markedsføring for personaliserte brukeropplevelser
Dynamicweb kombinerer marketing automation med personalisering av innhold. Bruk leadsgenerering, A/B testing og brukersegmentering for å skreddersy opplevelsen til dine kunder.

Viktige funksjoner

Kundeopplevelse
• Lever skreddersydd og relevant innhold
• Tilpass innholdet for alle enheter
• Krysspubliser innhold på tvers av alle kanaler

Marketing automation
• Personaliser nyhetsbrev basert på atferd og segmentering
• Automatiserte kampanjer basert på kundedata
• Ulike split-test muligheter for å øke klikkfrekvens og ROI

Leadsgenerering
• Ha skjemaer og call-to-actions på dine landingssider
• Optimaliser SEO med innebygd søkeordanalyseverktøy
• Forbedre kundedata gjennom CRM-integrasjon

Integrert epostmarkedsføring
Med alt i et system sparer du tid og ressurser. I Dynamicweb har du enkelt tilgang til alt innhold, og kan se atferd- og transaksjonsdata fra både brukere og kunder. Forbedre epostmarkedsføringen din for å optimalisere ytelse gjennom personalisering, split-testing og automatisering.

Marketing Automation
Dynamicweb gjør det enkelt for deg å bruke innholdet ditt for å øke salget. Bruk e-postflows for mersalgskamapnjer, forlatte handlekurver eller andre oppsalgskampanjer. Segmenter kundene ved å bruke Smart Search og planlegg kampanjen din på forhånd.
Se denne 2-minutters videoen om Marketing Automation og e-mail-flow

Intelligente og målrettede kampanjer
Utnytt brukeratferd for bedre segmentering av kunder. Sett det opp og la Dynamicweb automatisk levere e-postkampanjer direkte til dine potensielle kunder.



Personalisering av innhold
Lever personlige opplevelser basert på IP-lokalisering, refererende nettsteder og kunders atferd på nettstedet. Sett enkelt opp triggere som gir fremhevet innhold for å holde kundene engasjert og forbedre konverteringer.
Se 2-minutters demo om personalisering av innhold i Dynamicweb


B2B og B2C booking portal
Europcar lanserete ny B2B- og B2C-bookingportal som håndterer mer enn 7.000 personbiler, varebiler og lastebiler basert på solid ytelse og live oppdateringer på produkter og priser.


Opprett lojalitetsprogram
Optimaliser din kundelojalitet, og skap kryss- og oppsalg via kundeklubb og lojalitetspoeng. Gi kundene mulighet til å kjøpe produkter ved bruk av opptjente poeng, eller få gratis frakt, rabatter eller andre insentiver.
Se 2-minutters demo om hvordan du setter opp kampanjekoder og rabatter i Dynamicweb

Generer flere leads fra nettsiden din
Bygg landingssider med konverterende webskjemaer og call-to-actions, og bruk Dynamicweb verktøyet «Lead Tool» for å gjøre anonyme besøkende til identifiserte besøkende. Ha full oversikt over all data i Dynamicweb – eller overfør alt til CRM- systemet. Ditt salgsteam vil så få detaljer om et leads' siste besøk.



Split-test og optimaliser
Glem magefølelsen eller personlige meninger – bruk verktøy som split–test for å teste forskjellige variasjoner av innholdet og for å forbedre konverteringsraten. Det er enkelt å sette opp og kjøre automatisk uten å gå på bekostning av dine daglige arbeidsoppgaver. Verktøyet vil velge det alternativet som gir best ytelse.
Last ned white paper: 5 måter å generere leads fra dine digitale aktiviteter

Forbedre din markedsstrategi
Med Dynamicweb kan du sette opp datadrevne kampanjer for å målrette dine kunder, på bakgrunn av deres atferd. Kampanjene lages automatisk i samsvar med at antallet interaksjoner stiger.


Øk salget med e-postmarkedsføring
Lær hvordan du kan øke inntekten med mer enn 20% ved å bruke e-postmarkedsføring – inkludert personalisering, kuponger, lojalitetspoeng, kundeklubber og forlatte handlekurvs-kampanjer.
