Microsoft Dynamics NAV

Driv hele nettstrategien din med én integrert plattform

Med DynamicWeb og Microsoft Dynamics NAV kan du utvide online og tilby personlige handleopplevelser på tvers av ulike kanaler og enheter.

DynamicWeb er bedriftsklar og kan skaleres til store netthandelsdistribusjoner for både B2B, B2C og selvbetjeningsportaler for kunder. Last ned dette faktaarket for å lære mer om fordelene.

Når du kombinerer DynamicWebs Composable Commerce-løsning med Microsoft Dynamics NAV, kan du utnytte data og gjenbruke eksisterende forretningslogikk i Dynamics NAV for å drive din B2B/B2C e-handel.

Standardkonnektor

Med vår standardkonnektor kan du enkelt integrere til Dynamics NAV, noe som sparer deg for tid og penger og gjør det mulig for deg å komme i gang med e-handelsprosjektet ditt på kort tid.

Composable Commerce Suite

DynamicWeb Commerce Suite inkluderer CMS, e-handel, digital markedsføring og PIM, og tilbyr den perfekte plattformen for å bygge og skalere din e-handelsreise.

Drifte flere B2B- og B2C-butikker fra én og samme plattform

Vår cloud-baserte e-handelsløsning, som er rask å ta i bruk, gir deg alt du trenger for å presentere og selge produktene dine på tvers av flere butikker, språk, valutaer og avgifter fra én plattform.

Gi kundene mulighet til selvbetjening døgnet rundt

Kombiner kundespesifikke data i sanntid som priser, rabatter, vilkår osv. med en sømløs e-handelsopplevelse og gled selv de mest komplekse kundene med selvbetjent håndtering av bestillinger, etterbestillinger, returer og mer på tvers av alle kanaler.

Utvidelsesmuligheter gjennom design, ingen tilpasning av ERP-systemet er nødvendig

Vår connector er klar for utvidelser, noe som betyr at du kan utvide connectoren for å oppfylle dine forretningsbehov uten å måtte tilpasse ERP-løsningen. Takket være vårt lave fotavtrykk kan vi tilby toveis tilgang til Dynamics NAV med live- og batch-tilkobling.

Skaler virksomheten din med raskere ordre-til-kontant-håndtering

Med en integrasjon til Dynamics NAV kan du ta imot betalinger på alle åpne fakturaer direkte i e-handelen din, og sikre at både du og kundene dine får 100 % nøyaktig faktureringsinformasjon i sanntid.

Webinar

e-handel med Dynamics NAV og Business Central

DynamicWeb gjør det enkelt for deg å lykkes med e-handel på rekordtid og med mindre risiko, fordi vi allerede har løst den skjulte kompleksiteten ved integrert e-handel.

Dette webinaret hjelper deg med å ta spranget fra idé til gjennomføring i akkurat din situasjon.

Se webinaret og få kunnskap om:

  • Hva betyr egentlig standardintegrasjon?
  • Hvorfor er en standardintegrasjon bra, og er det aktuelt for din situasjon?
  • Hvordan flyter e-handel mellom NAV/BC og DynamicWeb?
  • Hva kan du forvente når det gjelder prosjektomfang, kostnader og vedlikehold?
White paper

Integrating your eCommerce with ERP

Hvordan kan du effektivisere driften av nettbutikken din ved å integrere e-handel med ERP?

Integrasjon er komplekst og krever inngående kunnskap og erfaring for å lykkes og bygge en skalerbar løsningsarkitektur. Med mer enn 4000 kunder har DynamicWeb den erfaringen og kunnskapen som trengs for å lykkes med å integrere e-handel med ERP-systemer.

Denne rapporten tar for seg både ROI-scenarier (Return on Investment) og hvilken type integrasjon som er best for ulike scenarier. Siste del av rapporten tar for seg mer praktiske emner, blant annet hvilke data som er best å integrere.

Kundens suksesshistorie: SKANSKA

B2B e-handel med Dynamics NAV, Oracle Fusion og IBX forretningssystemer

Integreres med Microsoft Dynamics NAV, Oracle Fusion og IBX forretningssystemer. Integrasjonene er i sanntid og ytelseskravene er høye. IBX håndterer en rundreise for pris- og produktspørsmål for det som kjøpes i e-handelsportalen.

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker du en skreddersydd demo?

 

Nedlastinger

Få tilgang til gratis kunnskap og inspirasjon.

 

On-demand webinarer

Se tidligere opptak av webinarer.

 

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing