Webinar 12. oktober 2021 kl. 13:00

Slik fikk Sørensen Leather digitalisert og automatisert sine bestillinger.

Etablering av en B2B plattform med integrasjon til ditt ERP-system må ikke bli et stort og langvarig prosjekt. 

Slik fikk Sørensen Leather digitalisert og automatisert sin ordrestyring

Som mange andre B2B bedrifter hadde Sørensen Leather en kompleks ordreprosess. De ble introdusert til Dynamicweb sin turnkey-løsning, noe som resulterte i en digital bestillingsplattform med integrasjon til Business Central. Dette har skapt stor verdi for deres kunder, og effektivisert interne arbeidsoppgaver. 

I dette webinaret møter du Peter Søndergaard fra Sørensen Leather, som vil fortelle hvorfor de valgte å få en B2B portal med integrasjon til Business Central, og hvordan deres nye digitale plattform har manifestert seg i bedriften, hos selgerne og hos kundene. 

Han deler sin erfaring med Dynamicweb sitt turnkey-konsept som var grunnlaget for bedriftens digitale transformasjon, og hvordan løsningen understøtter fremtidig digital vekst. 

Hovedpunkter fra webinaret: 

  • Nyeste trender fra B2B ecommerce
  • Møt Sørensen Leather 
  • Turnkey prosess og krav 

 

 

Charlotte Nalum
Regional Marketing Manager
Dynamicweb

Peter Søndergaard
Salgskoordinator
Sørensen Leather

 

Meld deg på webinaret