Dynamicweb lanserer sin egen Markedsplass for tillegg

Nettsalg har vokst jevnt og trutt de siste årene, noe som betyr at det å drive en e-handelsvirksomhet gir mange muligheter. De totale e-handelsinntektene forventes å vokse til $6,54 billioner innen 2022. For å dra nytte av dette er det viktig at en nettbutikk er riktig optimalisert og tilpasset der en god kundeopplevelse er nøkkelen, og det er viktig å tenke på hvilke funksjoner og tillegg som hjelper til med å nå målet om optimalisering.
Skrevet av Dynamicweb den 02.02.2021, 08:55
Dynamicweb lanserer sin egen Markedsplass for tillegg

14. desember lanserte Dynamicweb offisielt Dynamicweb Marketplace, et sted der kunder enkelt kan bestille tilleggsprogrammer for å utfylle Dynamicweb-implementeringen for enda mer effektive digitale opplevelser, og et sted der Dynamicweb-partnere enkelt kan publisere tilleggene for å betjene kundene fullt ut.

Å supplementere en e-handelsimplementering med tillegg som leadverktøy, markedsførings- og salgsverktøy og ytelsesverktøy, men også med utfyllende tjenester for for eksempel å publisere produkter veldig enkelt og raskt på en annen kanal. Det var resonnementet som lå bak den splitter nye Dynamicweb Marketplace.

Her finner du ikke bare alle passende tillegg per kategori, men også per løsning. På denne måten ser du umiddelbart hvilke tillegg som passer godt med et PIM-system eller markedsføringsmodulen, for eksempel. Med Marketplace prøver vi å utvide våre netthandeløsninger med tillegg for å legge til kraftige funksjoner og støtte kundens online virksomhet fullt ut.

"Det som er bra med denne markedsplassen er at vi hjelper både kunder og partnere med vellykkede tillegg. Vi kan ikke utvikle alt selv, men sammen med våre kunder og partnere kan vi nå hjelpe andre kunder og partnere og lære av hverandre."​ sier Harry van Rossum, Country Manager Dynamicweb Benelux.

Fremhevede tillegg

1. Channable

Channable integreres med mer enn 2.500 sammenligningssider og markedsplasser som Amazon, Google Shopping og Facebook Shopping. Uten komplekse integrasjoner gjør Channable det enkelt å publisere produkter på forskjellige kanaler. Fra Dynamicweb PIM oppretter du produktfeeder som automatisk forvandler data til et format som Channable forstår, for å publisere på den valgte kanalen din med noen få klikk. 

2. Leadfeeder

Leadfeeder er et verktøy hvor du kan generere flere potensielle kunder ved å holde oversikt over hvilke selskaper som besøker nettstedet ditt. Det viser nøyaktig hvem som besøker nettstedet ditt, hvordan de kom til deg, hvilke sider de så på og hvor lenge. Du kan sende dette til CRM med ett klikk, slik at riktig selger kan følge opp umiddelbart. 

3. Klarna

Klarna Checkout er en tjeneste som samler alle betalingsalternativer i en avtale med en sømløs og mobiloptimalisert løsning for den beste brukeropplevelsen. I nettbutikken din vises dette via en iframe der alle populære betalingsmåter er inkludert.

Om Dynamicweb
Dynamicweb tilbyr kundene en bransjeanerkjent, prisvinnende All-in-One-plattform. Vi gjør det mulig for kunder å levere fantastiske kundeopplevelser og skalere suksess via netthandel gjennom de beste løsningene for innholdsstyring, digital markedsføringnetthandel og produktinformasjon.

Dynamicwebs 300+ partnere, 200+ ansatte på kontorer over hele verden er stolte av å støtte godt over 4.000 merker, som inkluderer ledende merker som Lego, Subaru, Norsk Stål, Narvesen, L'Oréal, Flying Tiger, Toyota og Europcar. Bygget på Dynamicweb har disse kundene nå mulighet til å oppnå livslange kundeforhold, øke inntektene og utvide merkevarene sine.

Lær mer på Dynamicweb.no.

Kontakt Dynamicweb

Vil du vite mer om Dynamicweb Marketplace, bestille et tillegg eller publisere ditt eget? Ikke nøl med å ta kontakt.


 

Steffen Breen 
Country Manager Norge
Dynamicweb
sbr@dynamicweb.no