E-handel e-post markedsføring (ENG)

E-post er kanskje en av de eldste digitale markedsføringskanalene som fortsatt blir brukt. Den har holdt ut gjennom alt på grunn av dens evne til å tilpasse seg til nye digitale omstendigheter, og fordi den har kontinuerlig bevist sin verdi for alle brukere.

Nye DMA return of investment (ROI) vise ren økning fra £35,71 i fjor til £54,43 i år, noe som indikerer at ikke bare er e-post markedsføring fortsatt aktivt, men den blir gjenopptatt for fullt.

Vårt mål med denne brosjyren er å demonstrer hvordan du kan generere flere salg ved å ha ordentlig integrert e-post markedsføring med din nettbutikk, slik at du kan kjøre datadrevet nettbutikk e-postmarkedsføring. De følgende fire operasjonsteknikkene bli introdusert i brosyren.

Les også: intelligent målretting i Dynamicweb

Lær hvordan Dynamicweb gir deg muligheten til å kombinere brukernes oppførsel på nettsiden din med data fra ERP-systemet ditt for å lage målrettede nyhetsbrev. Du trenger kun å sette det opp en gang, så kan Dynamicweb automatisk levere drop-e-postkampanjer som vil øke salget ditt. Dette betyr at når oppsettet er ferdig trenger du kun å legge inn innholdet, så vil Dynamicweb automatisk sende ut e-posten til de kundene du har valgt. Se en 2-minutters demo: E-post segmentering i Dynamicweb.