E-handel krever mer enn en handlekurv (ENG)

Bedriftene som er ledende innen nettbutikker har forstått at i en verden hvor kundene er utålmodige – og konkurrentene er kun et klikk unna – er det viktig å ha en vellykket, digital bedrift.

Bedriftene som ikke har en like vellykket digital bedrift har ofte det problemet at de undervurderer hva dagens kunder krever for å ha en god nettbasert opplevelse. Å ha en nettbutikk med en «kjøp nå»-knapp og en handlekurv er ikke nok til å tilfredsstille enhver kunde som er vant til omfattende selvbetjening og en personlig nettbutikk når de kjøper online.

Steg-for-steg hvordan

  • Optimalisere din kundeopplevelse
  • Lever et innhold som kundene legger vekt på når de bestemmer seg for å kjøpe
  • Personaliser dine brukeres online opplevelse
  • Guide kundene dine til de mest relevante produktene som møter deres behov
  • Implementer en digital nettbutikk som gjør alt dette mulig

Les også: LS Retail og Dynamicweb sin omni-kanal for å samle alle dine offline og online aktiviteter.

En omni-kanal-nettbutikk krever mer enn bare en handlekurv og en betalingsmetode – de krever en god integrasjon mellom flere systemer. LS Retail og Dynamicweb styrker butikker med en omni-kanal-løsning som klarer å slå sammen alle dine offline og online aktiviteter.

Lær mer om en integrert omni-kanal-nettbutikk fra LS Retail.