B2B Ecommerce – pop-up demand generation, the do’s and don’ts

Pop-ups er en påvist leadgen-aktivitet innen B2C - men potensialet for B2B-virksomhet skal ikke avvises!

Pop-ups kan være en veldig effektiv strategi i digital B2B leadgenereringen. Sleeknote og Dynamicweb deler sin kunnskap om hvordan B2B-bedrifter kan benytte pop-ups for å generere nye potensielle kunder og utvide B2B nettbutikken. Mogens Møller fra Sleeknote presenterer innsikt fra virkelige B2B-kundecaser og gir deg konkrete tips for å lage effektive pop-pus. Du vli få en "AHA" opplevelse og inspirasjon til hvordan du kommer i gang med pop-ups som ledende aktivitet i markedsføringen - eller for å få mer verdi ut av de du allerede har på nettstedet ditt.

 

Fra dette webinaret vil lære:

  • Hvorfor pop-ups er en god ide å bruke i B2B-e-handel
  • Hvordan få mest mulig ut av pop-ups
  • Hva gjorde andre B2B-virksomheter for å lykkes med pop-ups
  • 5 eksempler på pop-ups for B2B-leadgenerering, hva du bør og ikke bør gjøre

 

Speakers: 

Eric Jan C. van Putten
VP of Marketing
Dynamicweb
Mogens Møller
CEO & Med-grunnlegger
Sleeknote

 

Om Sleeknote:

Si farvel til irriterende pop-ups. Da Sleeknote ble grunnlagt, var det flere leadgenereringsverktøy på markedet. Men få, om noen, ga kunnskapsrike e-handelsmarkedsførere fleksibiliteten til å engasjere besøkende på sine vilkår.
Vi liker å tro at vi endret det.

Sleeknote har alt du trenger for å utvide e-postlisten, markedsføre populære produkter, gjøre besøkende om til kjøpere og redusere forlatte  handlekurven.
Med våre avanserte målrettingsalternativer vil du alltid vise de riktige pop-ups, til de riktige besøkende, til rett tid.