Slik fikk Sørensen Leather en ny bestillingsportal uten et stort IT-prosjekt

Slik fikk Sørensen Leather digitalisert og automatisert sin ordrestyring

Som mange andre B2B bedrifter hadde Sørensen Leather en kompleks ordreprosess. De ble introdusert til Dynamicweb sin turnkey-løsning, noe som resulterte i en digital bestillingsplattform med integrasjon til Business Central. Dette har skapt stor verdi for deres kunder, og effektivisert interne arbeidsoppgaver. 

I dette webinaret møter du Peter Søndergaard fra Sørensen Leather, som vil fortelle hvorfor de valgte å få en B2B portal med integrasjon til Business Central, og hvordan deres nye digitale plattform har manifestert seg i bedriften, hos selgerne og hos kundene. 

Han deler sin erfaring med Dynamicweb sitt turnkey-konsept som var grunnlaget for bedriftens digitale transformasjon, og hvordan løsningen understøtter fremtidig digital vekst. 

Hovedpunkter fra webinaret: 

  • Nyeste trender fra B2B ecommerce
  • Møt Sørensen Leather 
  • Turnkey prosess og krav