Prognoser 2022

På mange måter føles 2021 som en fortsettelse av 2020. I dagens samfunn, med en pandemi som forstyrrer hele vår globale økonomi og tvinger flere bransjer til å tenke kreativt for å overleve disse utfordrende tidene. Når vi ser inn i 2022, ser ikke den raske akselereringen av ecommerce-markedet og digitale transformasjonen ut til å sette ned farten. Det er like viktig at bedrifter holder følge med de største trendene som vil ankomme markedet.

Digitale opplevelser og arrangement, stemme assistanse, kjøpsreiser, flere salgskanaler, omni-kanal strategier. Listen med trender virker endeløs. Likevel er den røde tråden forbrukervaner. Det er essensielt for enhver bedrift, uansett størrelse eller bransje, å kjenne til din målgruppes vaner. Du må følge med, og du må handle etter deres vaner for å møte deres behov.

I Dynamicweb opplever vi en økt etterspørsel etter en løsning som lar selskaper levere den best mulige kjøpsopplevelsen - en smidig reise som kombinerer offline og online opplevelser. Vi har derfor undersøkt de viktigste trendene innenfor våre ekspertise-områder: Product Information Management, Digital markedsføring, Ecommerce og Innhold.

Disse fire områdene er nøkkelen for å skalere e-handelssuksess!

Etter at du har lest dette white paperet vil du ha en tydelig oversikt av hva fremtiden vil bringe, og hva det vil bety for din digitale bedrift.