PIM fra A-Å

Delta på dette webinaret hvis du kjener deg igjen i noen av disse situasjonene: 

Mange arbeidstider på manuell håndtering av produktdata
Dere bruker enormt mye tid på håndtering av produktdata i forskjellige systemer - f.eks. mange Excel-ark og i ERP. Dette betyr at mange verdifulle arbeidstimer blir kastet bort på vedlikehold av data. 

Feil og unøyaktig produktinformasjon skaper dårlige kundeopplevelser
Du har ikke oversikt over hvilke produkter som er beriket med hvilken informasjon. Dette betyr at du publiserer produkter med manglende eller feil informasjon på nettbutikken din, noe som gir kundene dine en dårlig opplevelse.

Produktkataloger vil være et månedslangt prosjekt
Når du lager produktkataloger, bruker du ofte flere uker på å sette dem opp, fordi data må hentes fra forskjellige Excel-ark og kopieres til regnearkene for kataloger, f.eks. InDesign. Dette betyr at du har mange repeterende arbeidsflyter og mangel på oversikt, noe som oftest resulterer i feil informasjon i katalogen.

... Hvis du nikket ja til en eller flere av disse punktene, så kan vi garantere at du vil ha stor nytte av et PIM-system - og du bør ikke gå glipp av dette PIM-webinaret!

Program:

  • Hvorfor skal du ha et PIM-system og hvilke fordeler gir det?
  • Disse sentrale PIM-funksjonene bør du vite om 
  • Slik bygger du ditt PIM business case
  • Slik implementerer du et PIM-system
  • Konkrete eksempler fra Dynamicweb PIM kunder
  • Q&A