Hvordan ser fremtidens retail ut?

Recurring orders, eller produkter solgt som abonnement, er uten tvil en stor del av fremtidens handel. Innenfor noen bransjer er dette allerede stort, matkasser og skjønnhets-produkter er godt implementert i våre liv. Vi ser også at denne trenden adopteres av stadig flere bransjer. Briller, sykler, klær, dyremat, mf. kan vi allerede abonnere på. Det er mange grunner til at flere og flere bedrifter endrer sin forretningsmodell til nettopp abonnement. 

Visste du at bedrifter som tilbyr abonnement til sine kunder har 5 ganger så stor vekst målt opp mot Fortune 500 bedrifter? De hadde en årlig vekst på 17% før Corona endret rammene for Retail, og ligger an til enda høyere vekst etter pandemien. Recurring orders forventes å dobles fra 2020 til 2025. 

Bli med på webinar onsdag 06. april klokken 10:00 hvor vi i Dynamicweb, sammen med Infosoft og Subscrybe, tar for oss hvordan fremtidens Retail ser ut. Vi vil blant annet snakke om hvorfor recurring orders er så viktig og hvilke fordeler det gir både bedriften og kunden. Videre vil vi gi eksempler på hvordan du kan gjøre din bedrift til en recurring suksess, og til slutt vise eksempler på hvordan dette fungerer i praksis. 

Om Dynamicweb: Dynamicweb tilbyr kundene en bransjeanerkjent, prisvinnende All-in-One-plattform. Vi gjør det mulig for kunder å levere fantastiske kundeopplevelser og skalere suksess via netthandel gjennom de beste løsningene for innholdsstyring, digital markedsføringnetthandel og produktinformasjon.

Om Infosoft: Infosoft har gjennom 30 år levert innovative abonnementsløsninger til små og store bedrifter i Skandinavia og er i dag markedsleder innenfor Billing & Administrasjon av recurring revenues. Gjennom Info-Subscription tilbyr Infosoft en moderne & Best of Breed skyløsning som enkelt konfigureres til de flestes behov.

Om Subscrybe: Subscrybe er et selskap som er spesialisert i forhold til innovasjon og forretningsutvikling av abonnementsbaserte produkter og tjenester. Subscrybe har sin egen utviklingsmodell, som er beskrevet i boken The Subscription Movement and How To Succeed in it. Selskapet har arbeidet med 250+ kunder i Skandinavia innenfor de fleste bransjer. Subscrybes film, About the subscription movement in Scandinavia, illustrerer hvordan vi ser at stadig flere konsumenter/B2B virksomheter velger abonnementsbaserte produkter og tjenester.

Hvem passer webinaret for?

Dersom du jobber mot resultatmål innen retail så er dette webinaret midt i blinken for deg. Webinaret passer både for B2B og B2C, og alle stillinger som ønsker å lære mer om hva recurring orders er.