Hvordan lykkes innen B2C varehandel?

I dette webinaret har vi invitert med vår Business Partner Cognito. Fra Cognito Digital kommer Olivia Stokholm, CEO. Olivia har 12+ år med praktisk erfaring fra datadreven PPC, SEO, Google Ads, Project Management, Digital Strategi og digitalt oppsett på tvers av industrier. Kjernefokus og erfaring er basert på å øke den samlede inntekten fra voksende digitale kanaler.

Webinaret vil ta for seg blant annet følgende temaer: ​

  • Hvordan drive markedsføring som gir resultater?
  • Fem konkrete tips for hvordan lykkes innenfor B2C varehandel
  • Dynamicweb marketing modul 
  • En plattform for alle dine kanaler

 

Hvem passer webinaret for?
Dette webinaret passer for deg som jobber i B2C varehandel, og ønsker å lære hvordan du kan lykkes på nett.

Om Cognito
I Cognito hjelper vi bedrifter å øke salget gjennom en optimalisert nettbutikk og salgsutløsende aktiviteter. Med nære bånd, gode rutiner og jevnlig dialog avlaster vi kunden slik at de kan ha fokus på egen kjernevirksomhet.

En netthandel uten trafikk har ingen verdi.
De fleste tradisjonelle leverandørene har en teknologisk tilnærming til et netthandelsprosjekt. Hovedfokuset er ofte på integrasjoner, dataflyt, logistikk, betalingsløsninger mm. Det er selvfølgelig riktig og viktig, men hvis det ikke er en helhetlig tilnærming til prosjektet kan du raskt ende opp med en nettbutikk som står uten kunder.

Cognito sin tilnærming er annerledes enn tradisjonelle konsulentselskap. Alt det tekniske som er nevnt ovenfor er utvilsomt helt essensielt for at nettbutikken skal fungere optimalt, men hovedfokuset er likevel at den skal drive salg.

Digital markedsføring er en viktig del av strategien og planen når eCommerce prosjektet skal gjennomføres. Det er viktig for en sluttkunde å vite at nettbutikk og digital markedsføring henger veldig tett sammen.

Kort fortalt så kan vi levere din nye nettbutikk og velge de riktige metodene innen digital markedsføring som gir maksimal trafikk inn til butikken. Vi lykkes når våre kunder for økt kundevekst og omsetning.