Bygg lojalitet med din B2B kundeportal

Kunders forventning har blitt et stadig større buzzword i e-handelsverden. Krav til klikk og hent, god produktinformasjon, flere betalingsmåter, enkel retur og gode produktopplevelser er i dag en selvfølge for B2C verden. Det er viktig å huske på at disse forbrukerne er også de samme som sitter å kjøper inn for sine bedrifter, og hvorfor skal de ikke ha de samme forventningene også her, selv om det nå er i en B2B setting?

Å ha en B2B bestillingsportal er livsviktig for å kunne være med i konkurransen om kunden, men for å kunne slå konkurransen må du tilby en kundeopplevelse ingen andre kan. Dette gjør du ved å ha gode produktsider, riktig og nøyaktig produktinformasjon, samt noen andre viktige funksjoner i din kundeportal. I et så tøft marked, hvor konkurrentene nå også for B2B bare er et klikk unna, må du skille deg ut for å være det foretrukne valget.

I dette webinaret tar vår Country Manager, Steffen Breen, deg gjennom de 7 viktigste funksjonene du må ha for å gi kunden en god opplevelse, tilfredsstille deres behov, forbigå deres forventninger og samtidig bygge deres lojalitet. Se webinaret for å lære om:

  • Hva skiller B2B kjøp fra B2C kjøp? 
  • De 7 viktigste funksjonene i en B2B kundeportal 
  • Demo av Dynamicweb