Digitalisering av vin- og spritbransjen

En streng alkoholreklame-lov kan gjøre det vanskelig å digitalisere vin- og spritbransjen. Hva kan man gjøre, og hva kan man ikke?
Written by Dynamicweb on 27.09.2018, 09:35
Digitalisering av vin- og spritbransjen

Tirsdag 18. september arrangerte vi frokostseminar med fokus på digitalisering innen vin- og spritbransjen. Med et godt oppmøte og gjestepresentasjon fra Paul R. Gardner ble det en hyggelig og lærerik frokost.

Gardner som jobber i Næringsetaten snakket om alkoholreklame og loven rundt dette. Han kom ikke bare med eksempler på hva som er lov, men også hva mange tror er lov men faktisk ikke er det. Dette ga stort engasjement og mange spørsmål fra deltakerne. Vi avsluttet frokostseminaret med en av våre egne, Steffen Breen som snakket om fordelerne med å digitalisere bransjen, med gjennomgang av kundecaser fra vin- og spritbransjen.  

Vil du høre mer fra frokostseminaret? Se presentasjonen til Steffen Breen HER.

 

Har du spørsmål om frokostseminaret eller Dynamicweb?