Triora

Triora (tidligere Mirage Addiction Care) har som mål å utvide sitt høyt suksessrike private rehabiliteringssenter til pasienter i hele Europa ved å bruke den unike og holistiske Triora modellen, som behandler kroppen, sjelen og sinnet.

Utfordring

Innenfor klinikken i Alicante, Spania, var gjennomsnittlig utnyttelse rundt 10% av ledige seter i lokalene. På grunn av et break-even-forhold på omtrent 66% var en økning i kontinuerlig klientell påkrevd.

Nettstedets utseende skal være stille og jevnt i tilnærming til de forskjellige besøkende og målgruppene. Presentasjonen måtte være rettet mot å gi informasjon på en rolig, fredelig måte. Visuell design er like viktig som veien mot løsninger og konvertering.

Dynamicweb som løsning

Å øke kvalifiserte leads og konvertere disse til faktiske kunder var topp prioritet. Triora har gjort en god jobb med å forberede sine mål og målområder. De har brukt dyrebar tid på å sette opp personas som betjenes av plattformen. Ved å bruke disse bærekraftige dataene var Bluedesk godt forberedt på å ta en beslutning for Dynamicweb All-in-One-plattformen.

I nært samarbeid med Triora var Bluedesk i stand til å forutse et bratt og solid utviklingsprosjekt. I løpet av et tidsrom på bare 6 uker var Bluedesk i stand til å sette opp en plattform for kunden, samtidig som de administrerte alle målene for markedsføring, leadgenerering, nettstedets utseende og konvertering.

Siden plattformen ble bygget for markedsføringsverktøyene til Bluedesk-markedsføringsteamet, ble nettstedet forberedt for skreddersydd innhold og konverteringsfelt.

Resultater

I løpet av de første tretti dagene etter bruk av Dynamicweb-plattformen økte sidebesøkene allerede fra 1811 til 3501 besøkende.

Med denne suksessen for konvertering ga Triora mulighet til å forebygge ledige seter i det nåværende anlegget, samt åpne andre fasiliteter. Dette for å muliggjøre den høye forespørselen om å komme inn i programmet som mottas daglig.

Før prosjektet startet hadde klinikken i Alicante en fylling på 3 pasienter. I løpet av ukene etter at løsningen gikk live økte antallet behandlede pasienter gradvis. Foreløpig er klinikken stabil på rundt 28 pasienter i gjennomsnitt! Takket være implementeringen og den nåværende konverteringen har klinikken et behagelig overskudd!
Triora
Kunde
Triora
Besøksadresse
Nederland, Spania, Storbritannia
Segmentet
CMS, Marketing, Organization
Nettsted
www.triora.uk
Partner
Bluedesk E-Business B.V.

Lignende tilfeller