Utfordring
Service & Co hadde en veldig grunnleggende nettside som ikke hadde noen andre egenskaper enn informasjon om selskapet. De så for seg en side som ville engasjere kunder til å ta kontakt med dem, og gjøre det enkelt å kommunisere frem og tilbake.
Dynamicweb som løsning
De valgte å bruke Dynamicweb-plattformen for å lokke Service & Co sin målgruppe: unge mennesker i alderen 18 og oppover som så etter en karriere innenfor turistindustrien.
Når man kommer inn på nettsiden til Service & Co får man mye informasjon på et sted. I tillegg er det en rekke call-to-actions på hovedsiden som lyser opp med fet skrift. Fordi siden er integrert med mange sosiale nettverk har de besøkende mange muligheter for å komme i kontakt med Service & Co. De kan ringe, chatte via Skype, sende e-post eller bestille en ansatt for å komme, og snakke om muligheten og tilbudene som selskapet leverer.
Kundene kan også kommunisere med selskapet på Facebook, Twitter eller YouTube. Siden inneholder mye informasjon om Service & Co som blir presenter på forskjellige måter. Dette inkluderer artikler samt videoer av elever og ansatte som deler sine opplevelser. Nettsiden er designet for å besvare alle spørsmål de besøkende har.
Når man kommer inn på nettsiden til Service & Co får man mye informasjon på et sted. I tillegg er det en rekke call-to-actions på hovedsiden som lyser opp med fet skrift. Fordi siden er integrert med mange sosiale nettverk har de besøkende mange muligheter for å komme i kontakt med Service & Co. De kan ringe, chatte via Skype, sende e-post eller bestille en ansatt for å komme, og snakke om muligheten og tilbudene som selskapet leverer.
Kundene kan også kommunisere med selskapet på Facebook, Twitter eller YouTube. Siden inneholder mye informasjon om Service & Co som blir presenter på forskjellige måter. Dette inkluderer artikler samt videoer av elever og ansatte som deler sine opplevelser. Nettsiden er designet for å besvare alle spørsmål de besøkende har.
Resultater
Med den nye Dynamicweb-plattformen har Service & Co allerede økt salget sitt, og den nye nettsiden har vært så suksessrik at selskapet nå har ansatt folk kun for håndtering av leads og aktivitetsflyten på nettsiden. Samtidig har Service & Co klart å redusere kostnader på reklamering, fordi sidens suksess klarer å engasjere kunder og derfor kutte ned på salgsprosessen. Den nye nettsiden er i dag selskapets hovedkanal for salg.

"Vi valgte Dynamicweb på grunn av løsningens skaleringspotensial og fordi de kunne levere på alle kravene vi hadde. Sammen med Dynamicweb har vi laget en side som klarer å engasjere vår målgruppe, og for oss er kundeengasjement lik salg."
- Palle Højsholt, Owner of Service & Co.