Utfordring
Å ta en kompleks side med mange elementer og gjøre den kompatibel og brukervennlig på tvers av alle enheter. Til syvende og sist en forbedring av det visuelle designet for å øke salget.
Dynamicweb som lösning
Et av kravene fra PGL var at den nye løsningen skulle klare å imøtekomme alle behovene som de fem forskjellige markedsavdeingene har.
Den nye løsningen ble laget med Dynamicweb og har et responsivt og skreddersydd design. I tillegg inneholder løsningen et verktøy for innholdshåndtering som kan brukes av alle de fem markedsavdelingene.
Nøkkeldata blir hentet ut fra deres utvidende backofficesystemer for å hele tiden gi kundene tilgang booking, ledighet og alternativer for ferier.
Systemer som feriesøk, booking, betaling og brukerhåndtering ble laget, spesifikt for å imøtekomme kundens unike krav. I tillegg ble løsningen laget med et system som trygt behandler de personlige opplysningene kundene oppgir.
Den nye løsningen ble laget med Dynamicweb og har et responsivt og skreddersydd design. I tillegg inneholder løsningen et verktøy for innholdshåndtering som kan brukes av alle de fem markedsavdelingene.
Nøkkeldata blir hentet ut fra deres utvidende backofficesystemer for å hele tiden gi kundene tilgang booking, ledighet og alternativer for ferier.
Systemer som feriesøk, booking, betaling og brukerhåndtering ble laget, spesifikt for å imøtekomme kundens unike krav. I tillegg ble løsningen laget med et system som trygt behandler de personlige opplysningene kundene oppgir.
Resultater
Siden er tilgjengelig i England, men finnes også på spansk og fransk med et mål om å legge til flere språk når selskapet vokser. Både bookinger og besøkstid har økt etter lansering av den nye nettsiden.