Dankaf

En fremtidssikker digital plattform

Utfordring

Dankaf trengte en ny nettbutikk med en selvbetjent-funksjon for sine kunder. Denne nye plattformen skulle være ferdig på 60 dager. Målet var å lage en digital plattform som støtter Dankaf’s forretninger, og samtidig være klar for fremtidige utviklinger. Basert på dette leverte Smartpage et forslag som inkluderte arkitektur, innhold og integrasjoner nødvendig for løsningen.

Dynamicweb som løsning

For å sikre en organisert og effektiv arbeidsprosess med produktdata er også løsningen integrert med Dynamicweb PIM. For å sikre en moderne, effektiv og automatisert løsning, har det også blitt laget en integrasjon til Navision ERP, som kobler nettbutikken og ERP-systemet sammen. På denne måten trenger ikke Dankaf å manuelt flytte kundeinformasjon fra nettbutikken over til et eksternt økonomi-system.

For å møte disse behovene er løsningen sky-basert, for å sikre at løsningen alltid kjører, og vil være klar for fremtidige utvidelser.

LANGSIKTIG PARTNERSKAP
Den korte tidsplanen krevde en pålitelig prosjekthåndtering og god kommunikasjon mellom partene. Det ble derfor utvekslet mye informasjon mellom alle parter involvert i prosjektet.

OM DANKAF
Dankaf er Danmarks nyeste kaffeleverandør, som gir kundene sine en god opplevelse med kaffe. Selskapets erfarne kaffeeksperter leverer kaffen direkte til kundene og setter alt på plass for kunden. De sjekke samtidig at maskinene fungerer som de skal. Kaffeekspertene er alltid klare med gode tips og inspirasjon for å sikre at kunden alltid er fornøyd med sin daglige kaffe.
DanKaf A/S
Kunde
DanKaf A/S
Besøksadresse
Danmark
Segmentet
B2C, B2B, Distribution, Dynamics NAV
Nettsted
www.dankaf.dk/
Partner
Smartpage

Lignende tilfeller