Utfordring
I lang tid har Byosis jobbet med et innovativt system for å utvinne mer nitrogen fra prosessen til en bio-fermentor. I dag brukes Byosis’ systemer over hele verden for kunder som har for mye nitrogen i prosessen.
Siden oppstarte har dog ikke nettsidene til Byosis blitt oppdatert. Oppdateringer har skjedd sjelden og teknologien de brukte var umoderne. For å kunne gjennomføre den nye markedsstrategien de har laget i samarbeid med sin partner, Inextenzo, var det nødvendig med en ny nettside. Denne nettsiden skal være grunnlaget for alle markedsaktiviteter.
Siden oppstarte har dog ikke nettsidene til Byosis blitt oppdatert. Oppdateringer har skjedd sjelden og teknologien de brukte var umoderne. For å kunne gjennomføre den nye markedsstrategien de har laget i samarbeid med sin partner, Inextenzo, var det nødvendig med en ny nettside. Denne nettsiden skal være grunnlaget for alle markedsaktiviteter.
Dynamicweb som løsning
På grunn av et enkelt design og kravene satt av Byosis, ble Dynamicweb valgt som leverandør, og Rapido som løsning. Som et resultat har Intextenzo lykkes i å raskt etablere en god B2B plattform som inneholder alle markedsføringsverktøyene Byosis trenger. Den nye strategien til Byosis krever spesifikke landingssider og nyhetsbrev, og i kombinasjon med split-test verktøyet er det mulig å oppnå maksimale konverteringer per kampanje.
Resultater
Resultatet er en ny, moderne nettside for Byosis, som er grunnlaget for alle markedsaktiviteter. Byosis har tidligere brukt lite tid på markedsføring og oppfølging. Med den nye strategien, og Dynamicweb som løsning, kan de nå profesjonelt drive markedsføring og oppfølging av nye leads.