Utfordring
Bramidan's nylige vekst førte til behovet for en ny nettløsning som skulle funkere som markedsføringsplattform for hele selskapet. På toppen av Bramidans kravliste var en sømløs integrering med DAM-systemet (Digital Asset Management), slik at Bramidan kunne administrere alle bildene og dokumentene fra en sentral database.
Dynamicweb som løsning
Bramidan implementering av Dynamicweb fokuserte på prosessoptimalisering og å skalere sin virksomhet globalt. Løsningen har bemyndiget Bramidan til å støtte sine 40 lokale markeder med lokalisert webinnhold, brosjyrer og andre markedsføringskonsulater.
En annen fordel er at Bramidan kan gjenbruke data fra DAM-systemet overalt på deres nettsteder - inkludert funksjoner som automatisk komprimering av bilder med høy oppløsning i webformaterte bilder.
En annen fordel er at Bramidan kan gjenbruke data fra DAM-systemet overalt på deres nettsteder - inkludert funksjoner som automatisk komprimering av bilder med høy oppløsning i webformaterte bilder.
Resultater
Dynamicweb-løsningen har en betydelig innvirkning på måten ting gjøres på Bramidan.
Tidligere produserte en ekstern kunstdirektør brosjyrer, kataloger og andre markedsføringsmaterialer. I dag kan en markedsføringsmedarbeider håndtere alle språkversjoner av nettstedet og alt markedsføringsmateriale, inkludert tekster, bilder, brosjyrer og kataloger.
Løsningen tillater Bramidan å ha tilstedeværelse i 40 markeder over hele verden, mens oppdateringer og kontroller av alt innhold skjer fra hovedkontoret.

"Vi trengte en løsning for å støtte salg på 25 språk og for å lette rutinene våre betydelig. Med Dynamicweb har vi skapt den perfekte løsningen, med integrasjon til vårt DAM-system for å dekke våre behov."
- Henrik Dueholm Madsen, CEO at Bramidan