Bejo Seeds

Bejo er et av verdens ledende selskaper innen avl, produksjon, bearbeiding og salg av premiumkvalitets vegetabilske frø. Bejo Seeds har et utvalg på mer enn 1000 forskjellige varianter, som representerer mer enn 50 avlinger.

Utfordring

Bejo Seeds er representert i mer enn 100 forskjellige land rundt om i verden, men ønsket en enkelt CMS-løsning, som er i stand til å inkludere alle forskjellige land og språk. Løsningen skulle også inkludere flerspråklig B2B-e-handel med NAV-integrasjon, slik at Bejo Seeds kan selge og distribuere sitt store utvalg av biologiske varianter og avlinger verden over.

Dynamicweb som løsning

Bejo Seeds og Bluedesk E-business startet ved å skape en onlinestrategi som inneholdt en oppdatert bedriftsstrategi og et nytt online design. Dynamicweb All-in-One-plattformen ble valgt på grunn av sin skalerbarhet og fleksibilitet, som oppnåde alle kravene til Bejo Seeds.

Viktigst, Dynamicweb tilbød en sanntids integrert e-handelsløsning for Dynamics NAV, slik at alle e-handelsprosesser overføres mellom Bejo Seeds ERP-system og Dynamicweb e-handel, både offline og online. Dette gjør det enkelt for selskapet å opprettholde og utvide dagens produktkatalog, og endre produktinformasjon og priser i henhold til lokale språk, priser og avgifter.

Resultater

Bejo har i dag mer enn 40 forskjellige nettsider som kjører fra én plattform, online bestilling er nå en fullstendig integrert e-handelsprosess med datautveksling mellom Microsoft Navision ERP og Dynamicweb e-handelsløsningen.

Bejo Seeds sparer mye tid og administrative ressurser, da hele løsningen styres fra en enkelt plattform. Endelig utvider de den globale rekkevidden til utenlandske markeder, ettersom bedrifter over hele verden kan bestille sine grønnsaksfrø online, og det styrker selskapets merkevare på et marked med få kontorer.

Bejo Seeds
Kunde
Bejo Seeds
Lokasjon
The Netherlands
Segmentet
B2B, CMS, Manufacturing, Dynamics NAV
Nettsted
www.bejoseeds.com/
Partner
Bluedesk E-Business B.V.

Lignende tilfeller