
Integrer til CRM og bruk data fra din nettside
Bruk CRM-systemet ditt til å lagre innhentet adferdsdata fra hele din digitale plattform.

Viktige CRM funksjoner

Kundeinnsikt
• Forbedret kundesynlighet på tvers av alle kanaler
• Kundedata for å støtte segmentering og målretting
• En masteroppføring (ingen dupliserte data)

Prosessoptimalisering
• Nettsteddata overføres automatisk
• Oppdateringer rulles ut automatisk
• Nøyaktig data – ingen «menneskelige feil»

Drivere til vekst
• Styrk salgsteamet med viktige kundedata
• Salgsteamet kan reagere raskere på kundedata
• Øk konverteringsraten med bedre kvalifiserte leads

Smart integrasjon
CRM-integrasjon betyr mindre tid på manuell redigering av data i CRM – frigjør tid til å faktisk følge opp kontaktene som er generert!


Ønsker du mer informasjon?
Har du spørsmål, eller ønsker å prøve ut en skreddersydd demo?
Registrer deg for fremtidige Dynamicweb-arrangementer og webinar.
Bli inspirert – last ned whitepapers, se på tidligere webinar, osv.


Samle inn data og personliggjør den digitale opplevelsen
CRM-integrasjon er viktig for å få kundeinnsikt, som kan videre brukes til å tilpasse den digitale opplevelsen – for eksempel gjennom målrettet innhold, produktanbefalinger og andre forslag. Ikke bare vil det hjelpe prospekter til å finne innhold som vil passe deres interesser, men det vil også bidra til å øke konverteringene.
Se 2-minutters demo: Innholdspersonalisering i Dynamicweb

Integrert epostmarkedsføring
Med alt i et system sparer du tid og ressurser. I Dynamicweb har du enkelt tilgang til alt innhold, og kan se atferd- og transaksjonsdata fra både brukere og kunder. Forbedre epostmarkedsføringen din for å optimalisere ytelse gjennom personalisering, split-testing og automatisering.
Last ned white paper: Øk salget med integrert e-postmarkedsføring



Intelligente og målrettede kampanjer
Utnytt brukeratferd for bedre segmentering av kunder. Sett det opp og la Dynamicweb automatisk levere e-postkampanjer direkte til dine potensielle kunder.

Utforsk: 7 tips til å skape engasjerende kundeopplevelser
Kundeopplevelse definerer konkurransefordelen enda mer enn prisen gjør i disse dager. Etter hvert som antall nettleverandører og alternativer til forhandlere vokser – alt tilgjengelig ved et enkelt klikk - har kundens forventninger økt enormt. Få de 7 essensielle nøkkelegenskapene du trenger for å skape digitale opplevelser som kommer til å forbløffe dine kunder og overgå deres krav.