
Integrer til Dynamics CRM og bruk data fra din nettside
Øk nytteverdien av dine operasjonelle nettstedsdata ved å koble de opp mot prosesser i fysiske butikker ved integrasjon av Dynamicweb og Microsoft Dynamics CRM

Dynamics CRM egenskaper

Kundeinnsikt
• Forbedret kundesynlighet på tvers av alle kanaler
• Kundedata for å støtte segmentering og målretting
• En masteroppføring (ingen dupliserte data)

Prosessoptimalisering
• Nettsteddata overføres automatisk
• Oppdateringer håndteres i sanntid eller i grupper
• Nøyaktig data – ingen «menneskelige feil»

Drivere til vekst
• Styrk salgsteamet med viktige kundedata
• Salgsteamet kan reagere raskere på kundedata
• Forkort salgs-syklusen og hold kundekvaliteten til et minimum

Smart integrasjon
CRM-integrasjon er bra for ditt nettsted, og dermed din virksomhet. Det betyr mindre tid på manuell redigering av data i CRM – frigjør tid til å faktisk følge opp kontaktene som er generert!



Samle inn data og personliggjør den digitale opplevelsen
CRM-integrasjon er viktig for å få kundeinnsikt, som kan videre brukes til å tilpasse den digitale opplevelsen – for eksempel gjennom målrettet innhold, produktanbefalinger og andre forslag. Ikke bare vil det hjelpe prospekter til å finne innhold som vil passe deres interesser, men det vil også bidra til å øke konverteringene.
Se 2-minutters demo: Innhold personalisering i Dynamicweb

Integrert epostmarkedsføring
Ikke kast bort markedsressurser ved å bruke ulike eksterne systemer. Med Dynamicweb er alt innholdet (brukerne og kundens atferdsmessige og transaksjonsdata) lett tilgjengelig. Forbedre e-postmarkedsføringsflyten din og optimaliser ytelsen gjennom personalisering, split-testing og automatisering.
Last ned whitepaper: Øk inntektene dine med integrert e-postmarkedsføring for e-handel



Intelligent målretting
Bruk kundens oppførsel på nettsiden og CRM kundedetaljer med ERP-transaksjonsdata for å nå målrettete kunder. Sett det opp en gang, og la Dynamicweb automatisk levere epostkampanjer som vil øke virksomhetens salg.

Utforsk: 7 tips til å skape engasjerende kundeopplevelser
Kundeopplevelse definerer konkurransefordelen enda mer enn prisen gjør i disse dager. Etter hvert som antall nettleverandører og alternativer til forhandlere vokser – alt tilgjengelig ved et enkelt klikk - har kundens forventninger økt enormt. Få de 7 essensielle nøkkelegenskapene du trenger for å skape digitale opplevelser som kommer til å forbløffe dine kunder og overgå deres krav.

