Netthandel for Dynamics Business Central (NAV)

Lever konsekvente shoppingopplevelser over ulike kanaler og for ulike enheter! Vår netthandelsløsning for Dynamics 365 Business Central er enterpris klar og skalerer til store netthandel distribusjoner for både B2B/B2C og kundeportaler.

Dynamics 365 Business Central egenskaper

Kundeopplevelse

Kundeopplevelse

• Kundespesifikke kataloger, priser og vilkår

• 24/7 selvhjelp på kryss av alle online kanaler

• Data drevet personalisering for forbedret kryss- og mersalg

Prosessoptimalisering

Prosessoptimalisering 

• Integrasjon til Business Central Cloud eller på premiss

• Selvbetjening for ombestilling, retur og historiebestilling

• Kundespesifikke priser og rabatter fra 365

Drivere til vekst

Drivere til vekst

• Operer med flere B2B / B2C butikker fra samme plattform

• Språk, valutaer, betalingsmåter og skatt/moms beregninger

• Øk inntektene med kryss- og mer-salg

Mer enn en kontakt. Mer enn en handlekurv.

Dynamicweb gir deg en integrert netthandel til Dynamics 365 Business Central med en robust plattform som støtter globalt salg, B2B / B2C, segmentering, forlatte handlekurver-påminnelser og innholdsfunksjonering.

Last ned whitepaper: 7 tips til å skape engasjerende kundeopplevelser

Image
Image

Fleksibel og skalerbar integrasjon

Dynamicweb tilkobling til Dynamics 365 Business Central gjør det mulig å opprettholde fleksibilitet og ytelsen. Besøkende vil få direkte tilgang til inventar, historiske ordre og kontoradministrasjon, mens kontormedarbeidere får tilgang til Dynamics 365 Business Central uten forsinkelser.

Last ned whitepaper: Oppnå operativ effektivitet med ERP integrering

Ingen tredjepart

Vår forbindelse til Dynamics 365 sikrer at ingen ekstra tredjepartskode legges til din løsning. Takket være vårt lette fotavtrykk, kan vi gi toveis tilgang til Dynamics 365 med live og batch-modus-tilkobling.

Se 2-minutters webinar: Dynamicweb integrasjonsrammeverk

 

Image

Integrer din netthandel med D365 Business Central

Få operativ effektivitet og øk inntekter ved å integrere netthandel og D365 Business Central. Følgende whitepaper dekker både scenarier på avkastning på investeringen (ROI) og hvilken type integrering som er best mulig for de ulike scenariene.

Utnytt Dynamics 365 Business Central som aldri før

Med Dynamicweb kan du segmentere kunder ved å kombinere ERP-kundeinformasjon (produkter kjøpt, bestillingsdatoer, kontaktinfo) og side atferd (sider og produkter som er sett, favoriserte, besøk tidsstempler) for å lage en svært målrettet liste. Disse kundene kan bli kontaktet på epost gjennom en innebygd epost-kampanje funksjonalitet.

Se 2-minutters demo: Email Segmentation in Dynamicweb

 

Image
Image

Berik ERP data som aldri før​

Med Dynamicweb PIM kan du nå enkelt berike produktdata på flere språk, med mange typer medier, og med så mange produktfelt som du trenger. Lever det forbedrede innholdet til selgere, forhandlere og kunder på best mulig måte.

Se 2-minutters demo: Dra nytte av PIM og e-handel i Dynamicweb

Ønsker du mer informasjon?


Har du spørsmål, eller ønsker å prøve ut en skreddersydd demo?


Registrer deg for fremtidige Dynamicweb-arrangementer og webinar.


Bli inspirert – last ned whitepapers, se på tidligere webinar, osv.

“Real Time” selvbetjening

Hvis selvbetjening er kundeservice, støtter Dynamicweb plattformen kundene dine samtidig som operasjonen blir effektivisert. Vår integrasjon i sanntid betyr at kunden dine vil kunne hjelpe seg selv 24/7. De kan plassere RMA- forespørseler, se historiske ordre, bestille tidligere kjøpte varer, og betale fakturaer online.

Last ned whitepaepr: 7 tips til å skape engasjerende kundeopplevelser

 

Image