Les bloggen

Les om de seneste trendene og få ny informasjon om Dynamicweb

E-handel i 2017. Hva skjer? Hva blir fokus? Hva sier guruene?

1. februar 2017
Jeg har samlet opp de mest sentrale tråder hva angår e-handel fra ulike markedseksperter, som jeg håper du vil finne til inspirasjon.

Les mere


Slik gir du nyhetsbrevet ditt verdifullt innhold (del 6) - Segmenter mottakerne dine og personaliser innholdet ditt

2. mai 2016
Selv om du sender ut nyhetsbrevet ditt til en liste med flere tusen mottakere, kan du enkelt innrette innholdet ditt slik at det blir så relevant som ...

Les mere


Slik gir du nyhetsbrevet ditt verdifullt innhold (del 5): Få mottakeren til å åpne og lese

25. april 2016
Selv det beste innhold må pakkes ordentlig inn for å fange mottakerens oppmerksomhet lenge nok til at han/hun får lyst til å pakke det ut. Derfor bør ...

Les mere


Slik gir du nyhetsbrevet ditt verdifullt innhold (del 4): Få gode ideer til nyhetsbrevet

13. april 2016
Det finnes en enkel øvelse som kan bringe en stripe ideer på bordet – nemlig å besvare denne tretrinnsraketten med spørsmål.

Les mere


Slik gir du nyhetsbrevet ditt verdifullt innhold (del 3): Fastsett nyhetsbrev-konseptet ditt

29. mars 2016
Et fast format skaper gjenkjennbarhet for mottakeren og gir deg en ramme å arbeide innenfor, slik at det blir enklere for deg å utvikle innhold til ny...

Les mere


Slik gir du nyhetsbrevet ditt verdifullt innhold (del 2): De tre innledende krafttak

7. mars 2016
Selv om nyhetsbrevet kanskje ikke er desidert selgende, er det viktig at du har klart for deg hvordan du vil at det skal understøtte salgsprosessen. S...

Les mere


Mersalg med e-post markedsføring (del 6): Evaluering og optimering

8. februar 2016
Når du har fått e-postmarkedsføringssystemet ditt i gang, er det viktig at du holder øye med hvor godt de ulike e-postutsendelsene dine yter.

Les mere


Mersalg med e-post markedsføring del 5: Automatiserte e-poster

8. februar 2016
I hovedsak kan vi si at det finnes to typer e-post: e-poster du sender manuelt (for eksempel ditt månedlige nyhetsbrev), og e-poster som sendes automa...

Les mere


Mersalg med e-post markedsføring (del 4): Klassiske tilbuds-e-posten

5. februar 2016
I hovedsak kan vi si at det finnes to typer e-post: e-poster du sender manuelt (for eksempel ditt månedlige nyhetsbrev), og e-poster som sendes automa...

Les mere


Mersalg med e-post markedsføring (del 3): Skap personlige kundeopplevelser med data

5. februar 2016
Mere personlige kundeopplevelser får kundene til å komme tilbake. Og gir kundene tilbud som treffer så presist med tanke på hva de trenger, at de har ...

Les mere


Mersalg med e-post markedsføring (del 1): Dine eksisterende kundene er de viktigste kundene dine

5. februar 2016
Det kan godt lønne seg å bruke krutt på å markedsføre seg overfor kunder man allerede har – ja, faktisk kan det være ulønnsomt å la være.

Les mere


Mersalg med e-post markedsføring (del 2): Hvorfor akkurat e-postmarkedsføring?

5. februar 2016
Fordi e-postmarkedsføring har en rekke fordeler som middel til å gi effektivt mersalg.

Les mere


Slik gir du nyhetsbrevet ditt verdifullt innhold (del 1): Nyhedsbrevet og dens verdi

4. februar 2016
Hva er egentlig verdifullt innhold å ha med i et nyhetsbrev? Er det en artikkel med gode råd? En konkurranse? En nyhet om et innovativt produkt?

Les mere


Få de siste nyhetene og blogginnlegg i innboksen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Download brochure

Download Magazine

Download brochure

Download Magazine